tak sem se ve škole dozvěděl, že lingvistickej obrat znamená, že se teda jako hodně zkoumal jazyk (páni, třeba taková lingvistika byla v lingvistickym obratu už o dvě století dřív než deryba), no a teď prej začal "iconic turn", takže se asi hodně bude psát o obrázcích. jo a taky prej už lingvistickej obrat skončil, protože americký studenti historie se vracej k materialitě, k předmětům (výzkumu) a hodně dělaj teritoriální studia. (a takže v tom lingvistickym obratu jako hodně psali o jazyce? dějiny ř?)
až tady na tom západě sem poprvý potkal lidi, který dělaj "diskurzivní analýzy" a tak nějak matně tušej kdo to je fukó, vlastně ho asi nečetli. italská studentka filozófie tvrdí, že baudrillardovská hypermedialita znamená, že je teda jako hodně médií, telka, internet, rozhlas, blogosféra, expertka na džendr, jan h. vitvar a tak dá-le.
(no nevim přesně co tim baudrillard myslel, ale tohleto rozhodně ne. vysral sem neska hyper-hovno, dejte mi titul! v čechách je hyper-silnic, chci profesůru na fildě!)
ale upřímně, on asi nikdy žádnej lingvistickej obrat nebyl, jestli se jako lingvistickej obrat bere, že člověk vychází z lingvistickýho obratu a ten je jeho optikou světa. takovej lingvistickej obrat, ten totiž neni pro každýho vážená, ono hlavně nesmíme být úplně blbý jak tágo, ani průměrný a ani polovzdlěaný. takže nepočítaje filozofickou elitu a nadaný studenty, tj. mě aj., tak se dycinky dycky jednalo o epigony, dementy, lemply, ukecaný pseudointelektuály, hezký studentky (tragičnost krásy je v tom, že je blbá, protože k sobě nemusí být poctivá. v životě sem potkal už dvě.), ctižádostivý zmrdy, prostě kokoty. on vlastně nikdy nebyl žádnej strukturalismus ani marxismus ani níčeánství ani existencialismus, když nepočítám těch pár lidí co to vymyslelo, protože ty masy vysokoškoláků a následovatelů sou ale úplně pokaždý tupý a skládaj se z hnusnejch vymytejch průměráku co nic nepochopili.
jen mě děsí, že se z toho mohl stát program. pokorný má možná depresi z čé er, já jí mám ze světa.
Žádné komentáře:
Okomentovat